Turkiet 2012 - Dag 5 (del 1)

Heej!
Onsdagen i Turkiet började som vanligt med en morgonpromenad och sedan en god frukostbuffé. Därefter blev det fotbollsträning. Den var väldigt rolig, vi spelade mycket och avslutade med nicktävling som mitt lag vann :) När vi kom tillbaka från träningen var det dags för den fjärde tävlingen i femkampen; Vattenruschkane-race :) Om jag har glömt berätta det så hade hotellet tre superroliga vattenrutschkanor som vi lekte för fullt i så fort vi fick chansen! Så det var väldigt skoj att det blev en tävlingsgren också :)


Samlas vid vattenrutschkanorna..


Å racet är ingång :)


Weehooo :)

Efter tävlingen blev det solning och sedan lunch. Mitt lag (som fortfarande bestod av endast mig själv) kom femma :) Efter lunchen blev det mera solning och bad. Men jag och några till nöjde oss inte med poolen så vi begav oss ner mot stranden istället, som låg alldeles bredvid :)
Vi tog med oss bollen och frisbeen och fann ganska snabbt ett volleyboll-nät. Så vi började spela :) Så skoj! Efter några set var vi riktigt varma och gick ner till havet för att svalka oss. Jag, IdaSofie och Kalle doppade oss. Jag tyckte som vanligt att det var superskönt och härligt att bada så stannade kvar, det gjorde även Kalle. Vi lekte ett tag med frisbeen, jag var rätt kass :P Det var riktigt stora vågor också så det var skoj att "surfa" lite på dem :)


Karin som solar :)


Tjejer som njuter i solen!


Alla ni ser tillhör laget :)


Frida och Anna :)

Efter badet i havet blev det dags för den sista tävlingen i femkampen; pingis! Vi hade hittat ett pingisbord utomhus vilket var alldeles perfekt. Den här tävlingen behövde inte jag medverka i då Filippa kunde göra det istället. Dock gick det inte så bra, den första hon fick möta va Bea som sedan tog hem hela skiten, så det var inte så lätt att vinna över henne med andra ord..


Tess och Kalle :)


IdaSofie och Ida :)


The team :)


Tony som är glad :)


Linnéa förlorade mot Bea som tog hem vinsten :)

Efter pingistävlingen började det sakta men säkert bli dags för middag. Så det var bara att bege sig till rummet och göra sig redo för den sista kvällen som även skulle innebära inkilning :)
Men bilder på det kommer imorgon istället för jag har redan lagt in så mycket nu :P

God natt på er!
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0