Turkiet 2012 - Dag 3

Hej hopp!

Då fortsätter jag att berätta om måndagen i Turkiet :)
Vi klev upp i tid, tog en morgonpromenad, åt frukost och begav oss till fotbollsplanerna. Det var dags för vårt A-lag att spela match. Vi andra skulle under matchen skriva ned olika sekvenser som vi tyckte att vår spelposition gjorde bra respektive dåligt. Det var väldigt lärorikt att göra det, man följde med i matchen betydigt mer än vad man brukar göra annars!


Softar på sidan om medan de andra värmer upp :)


A-laget som värmer upp, det ser bra ut :)

När matchen var över åkte vi tillbaka till hotellet och njöt en timme i den underbara solen, det var såå fint väder! Men jag och Filippa som skulle spela match på eftermiddagen hade huvudet i skuggan :P Sedan blev det lunch! Efter lunchen orkade jag faktiskt inte vara ute i solen så jag gick och spelade pingis med Kalle. Tur var det för annars hade jag gått in på rummet och somnat och det hade nog inte varit så bra innan matchen..
På eftermiddagen spelade vi sedan alltså match och det var riktigt skoj! Otroligt varmt, men skoj :)


Filippa som softar i solen vid den lilla poolen :)

Efter matchen blev det en riktigt god middag, det var så gott att få i sig mat efter matchen! På kvällen var jag och de "äldre" i lobbyn och planerade inkilningen lite närmare. Även Kalle och Tony infann sig där lite senare. Jag hade mitt utvecklingssamtal med Kalle där på kvällskvisten också. Det var oerhört bra det med. Alla spelare skulle nämligen ha dessa utveckligssamtal med sina mentorer under resan, ett bra sätt att göra alla röster hörda :)


Madde, Linda och Ida :) Lite halvslitna från dagens matcher och finväder ser det ut som :)


Tony och Kalle :)


Sara och Frida :)

Det blev en trevlig kväll. Dock gick jag nog och la mig lite för sent. Men men, det fick det väl vara värt för en trevlig stund med nära och kära :) Skoj hade vi!

Nu orkar inte jag skriva något mer ikväll. Det har redan blivit så sent, som vanligt. Men vi hörs imorgon istället :)
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0