Min lilla stund :)

Hej hej på er!

Idag har jag inte gjort ett skit :P Vaknade rätt tidigt med tanke på att jag var vaken så sent igår.. Typ vid niotiden slog jag upp ögonen och kunde inte somna om..
Jag har småpackat inför morgondagens resa typ hela dagen och är fortfarande inte färdig. Det blev att jag testade en massa kläder och skor istället för att packa :P Tycker att det är så svårt att veta vad jag ska ta med mig.. Mestadels är det ju såklart träningskläder och sånt, men på kvällarna kan det ju vara skönt att ta på sig något annat :)
Förutom det så har jag varit en sväng på affären, kollat på det senaste avsnittet av Greys Anatomy, Dirty Dancing och Let's dance, snackat i telefon med mamma, Jessica och Antonia, tvättat, målat naglarna och donat lite :)

Jag blev inspirerad av en vän att kika på lite gamla videoklipp så det har jag också gjort :) Jag hittade dessutom ett klipp på youtube som min lillasyster Antonia lagt ut. Det är hennes sång som hon gjorde när hon gick sista året på gymnasiet, jag älskar den! Den är verkligen Antonia rakt igenom och hon är så duktig, jag är så stolt över henne :) Så jag tänkte att jag kunde lägga ut den här så att ni också kan höra :) Den är inte så lång (tyvärr) men ack så bra!


Min duktiga lillasyster Antonia <3

Imorgon reser jag som sagt till Turkiet, jag kan såklart inte låta bli att tänka på det! Men jag har en sån resfeber, som jag alltid får, eftersom att jag är så flygrädd.. Usch! Kommer vara nervös hela dagen imorgon.. Jag hoppas att allt kommer gå bra!

Nu måste jag dona med packningen igen. Förhoppningsvis kan jag slänga in ett inlägg imorgon innan vi lyfter :)
Puss och Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Världens BÄSTA Lilla syster ;)

ÅÅ så fint du skriver då sisster! <3



haha länge sedan man hörde låten nu, lite kul faktiskt! :)



När du kommer hem kan du vel ialf vara HEL! inga brutna ben, vrickad fot eller nått! SNÄLLA vill inte bli orolig igen! :)...



HA skoj nu så hörs vi nått ti helgen! ok

puSS KRAMEN

2012-04-09 @ 16:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0