Weekend-resa :)

Hej hej folket!
Idag var jag väääldigt seg alltså.. Men jag gick upp å gjorde mig i ordning till skolan ändå. Väl framme hängde jag med rätt så ok på föreläsningen och på lunchrasten hann jag lösa dagens uppgift. Men jag behövde tack och lov inte gå fram och redovisa den :)
Jag drog hem å hann kika på de två sista avsnitten av säsong 3 av Chuck innan det blev dags för fotbollsträning.. Träningen gick rätt så bra å sedan jag kom hem har jag donat med en massa inför lagfest och weekendresa :P

Ja, ni läste rätt :) Jag ska åka på en weekend till helgen med fyra av min underbaraste och bästa vänner! Jag tror inte att jag har berättat det tidigare, men vi bokade resan för över en månad sedan, så vi har verkligen längtat :)
Jag, Hanna, Mia, Johanna och Isabelle kommer att åka till Barcelona fredag-måndag. Vi kommer har det så jädrans skoj och underbart :) Jag ska njuta av varenda sekund och äta å dricka gott! Det kommer bli helt lovely!

Nu ska jag lägga mig ner och kika på Chuck igen, haha :P Men vi hörs imorgon!
PussPuss!

Kommentarer
Postat av: Mia

Imorgon är det dags :D:D:D:D! Gud vad jag längtar <3

2011-09-08 @ 22:45:06
URL: http://mialundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0