Resfeber :S

Todeloo!

Jag hann tyvärr inte skriva något inlägg igår. Det var verkligen full fart hela dagen.. Först var jag i skolan mellan 10.00-15.00.. Därefter gick jag direkt till läxhjälp-jobbet och var kvar till 17.30.. Därifrån åkte jag till fotbollsplanen och bytte om för B-lagsmatch som började 20.15.. Jag spelade nästan hela matchen. Första halvlek var vi rent ut sagt dåliga. Men i andra halvlek kom vi igång lite iaf och vi vann med 6-2.. Så det var skönt.. När jag kom hem hoppade jag in i duschen å sedan vare typ bara å sova..

Idag har jag jobbat på Ulriksdals Wärdshus mellan 10.00-16.00.. Det har gått bra. Det blev en liten lunchrusning men sedan gick allt väldigt smidigt. Jag åkte hem igen å har sedan dess donat med lite inför morgondagen, snackat i telefon och kikat på Chuck :P Alldeles nyss packade jag resväskan :P Haha, snacka om sista minuten - människa :P Men nu är så gott som allt klart iaf, det är bara hygienartiklar å sånt som ska ned efter att jag använt dem imorgon bitti.


Gammal bild, men solbrillorna är iaf packade nu :)

Jag ringde å bokade taxi till mig och Issa från centralen, så vi ska åka därifrån imorgon klockan 06.00 :S Vilket med andra ord innebär att jag måste gå upp 5.00.. Men det är det väl värt får vi hoppas :) Hihi! Det ska bli sååå jädrans kul! Jag längtar otroligt mycket! Dock fruktar jag som vanligt flygresan. Jag undrar om man kan ta sig några shotar på flygplatsen åtta på morgonen :S Det ska jag göra isf :S :P Det behövs för att lugna nerverna lite, hehe..!

Jag slänger väl iväg ett inlägg imorgon från mobilen när jag sitter på Arlanda.. Ha det fint!
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0