Ensam helg..

Heej!
Shit vad helgen har gått snabbt, som vanligt.. Suck..! Jag har mestadels försökt att plugga, men det har varit otroligt svårt och jobbigt eftersom att jag inte har haft någon vidare lust med det.. AZ drog till Gnarp så jag blev dessutom helt själv :/ Igår spelade jag iaf fotbollsmatch, det gick väldigt bra, nästan tråkigt bra :P Vi vann med 10-0 å då hade vi inte ens vår ordinarie målvakt :P Men de låg ju iofs sist i serien också satt..
Det är även svårt att plugga då man vet att en massa avsnitt av serier ligger å väntar på en :P Hehe, nu har jag kikat på en hel del av Dexter också, jag fastnar ju på en gång!


Annorlunda serie, så att säga :P

Aja, klockan har blivit alldeles för mycket igen. Nu måste jag sova. Eller det blir nog så att jag drar igång ett avsnitt av Dexter innan jag somnar :P
Vi hörs imorgon, jag hoppas att ni alla har haft en fin och trevlig helg :)
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0