Härliga insikt och härliga energi!

Todeloo folket!

Idag när jag satt på bussen på väg till skolan fylldes jag av en underbart härlig energi! En energi som jag saknat ett tag, eller väldigt länge faktiskt... Jag känner att jag har tagit ett nytt steg i livet, det har egentligen inte hänt något speciellt, inte vad någon annan kan se iaf.. Men inom mig förändrades något idag när jag såg en sak på vår kära informationskälla facebook.. Jag insåg att vissa saker stannar och är precis som det alltid har varit och att jag inte längre vill gå med på det! Så skönt! Jag är fri :)


Väntar på bussen från skolan idag..

Jag är ensam och singel men shit vad bra jag ska må! Jag ska njuta av att bara behöva tänka på mig själv. Göra det jag vill precis när jag vill! Bara jag ser till att jag har råd med mat och tak över huvudet har jag egentligen inga begränsningar! Jag ska ta vara på dessa dagar, månader, år för sedan kommer jag (förhoppningsvis) ha en egen familj att vilja/måsta tänka på å då ska jag njuta av det livet! Jag ska glömma att jag egentligen vill leva det livet nu och vänta på min tur och njuta av det underbara som jag faktiskt redan har :) Härlig energi!!

När jag kom hem från skolan följde jag med AZ och hennes mamma Kerstin till Solna Centrum och shoppade loss lite :P Me like! Förra veckan shoppade jag för mig själv också, tre par skor blev det då :) På skopunkten får man 3 för 2 så det kostade totalt 850:- Jag har knäppt kort på mina fina inköp här nedan:


Mycket svart, som vanligt :P

Känns som om att jag har en ny garderob nästan :P Närå, men det var väldigt längesedan som jag handlade så här mycket. Jag tyckte att jag var värd det eftersom att jag fick både studiepengar och en relativt bra lön den här månaden :) Dessutom har jag redan kunnat betala av min skuld till Jessica också, så det går bra nu, det går bra nu :P

Ikväll har jag käkat tacos och kikat på Idol. Därefter blev det en vampyrs betjännelse, har nog aldrig sett hela den förut och den var ju bra :) Unga snygga män var ju med ;P

Nu ska jag sova och ladda inför morgondagens match! Jag skriver något efter den, sov gott allesammans!
PussPuss!

Kommentarer
Postat av: Fia

Det var inte illa shoppat =)

2011-10-02 @ 23:04:35
URL: http://www.sofsan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0