Finbesök i Sumpan :P

Hej hej!
I tisdags kom familjen Olsson/Bergman hit å övernattade, det var väldigt trevligt :) Vi började med en promenad in till Sundbybergs centrum för att inhandla lite småsaker sedan stannde vi på ett mysigt café å åt lite godsaker på vägen hem :)


Rikard och Max myser lite i soffan, kanske en lite konstig bild, men men :)

Vi tog det lite lungt här hemma, men mot kvällningen blev det såklart dags för middag. Så jag och Jessica gick iväg å handlade lite på systemet å lite på Ica. Rikard hade beställt take away från O´learys som vi tog med oss :) AZ kom också hem så vi alla åt mat tillsammans :)


AZ busar med bustrollen i min säng :P

Maten smakade bra och vi alla åt mer än vad vi egentligen orkade :P Barnen var ganska uppe i varv men till slut fick vi dem att lugna ned sig. Rikard la dem medans vi tjejer satt å snackade i soffan. Det blev såklart även Idol-tittande :) När Rikard vaknat (ja, han somnade såklart också :P) så spelade vi ett frågespel, me like!


Vi ser inte så roade ut, men vi hade skoj :)

Det var väldigt trevligt och mysigt att ha dem här på besök! Det måste göras om :) Nu är de i Grekland på Kreta och har det underbart med sol och bad! Så skönt för dem, det är dem verkligen värda!! Själv måste man plugga som en dåre för jag har min första tenta för den häär terminen på tisdag.. Men det berättar jag mer om imorgon. Nu ska jag sova.

Puss och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0