Lagfest på räkbåt :P

Heej folket!
Jag är astrött nu men tänkte att jag skulle skriva några rader här ändå.. Så jag berättar om min lördag :) Först var det fotbollsmatch, jag fick vara med i startelvan igen :) Dock spelade vi inte speciellt bra och matchen slutade 1-1.. Lite tråkigt, men men..
På kvällen hade vi sedan lagfest :) Så skoj! Vi hade bokat bord på en räkbåt :P


I väntan på att lämna hamnen i lördags :)


I väntan på att lämna hamnen i lördags :)

Det var alltså räkor som serverades, vi hade även beställt några tacos.. Jag tyckte att det var huur gott som helst, mycket trevligt och mysigt. Det var dessutom ett coverband som spelade så vi var uppe å dansade å sköng några gånger :)


Jag, Madde och Anna :)


Linda och Josephine :)


Jag och Anna :)


Galna brudar :S :P

Vi lämnade hamnen vid 19-tiden och återkom typ 23.15.. Då tog vi några taxis till Stureplan och gick in på en pub där. Men ganska snabbt så splittrades vi, folk skulle iväg på annat, det skulle hem å allt möjligt. Så det slutade med att jag och Linda drog in på Solidaritet. Där inne träffade jag hennes vänner som var väldigt trevliga :)


Jag och Linda på Solidaritet :)

En väldigt rolig och lyckad kväll! Jag spelar fotboll med härliga brudar! Jag är glad att jag har hittat till det här laget:) Heeeela söndagen var jag dock förstörd. Då gjorde jag inte många knop inte.. Men det fick det väl vara värt :P

Nu ska jag sova. Vi hörs imorgon!
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0