Barcelona <3

Hej hej!
Nu tänkte jag ta å fortsätta att berätta om Barcelona :P
Vi åkte alltså till stranden på lördagmorgon. Det var superfint väder hela dagen och vi badade en massa :) Det var så otroligt fint och härligt! Jag njöt verkligen av varenda sekund :)


Hanna och Mia som leker lite i vattnet :P

Vi åt lunch på stranden, jag köpte mig en tonfiskmacka.. Det köper jag jämt när jag är utomlands, vet inte varför men tycker att det smakar så jädrans mycket godare då :) Hihi! Jag köpte faktiskt det till lunch varenda dag när vi var där :P Haha, jag fick dessutom med mig resten av gänget också :)


I väntan på bussen hem till hotellet efter en heldag på stranden :)

När vi kom hem softade vi lite.. Eller Johanna och Issa gick på stan medans vi andra tre tog det lungt. Vi duschade och gjorde oss sakta men säkert i ordning inför kvällens äventyr :) Jag älskar att komma hem efter en dag på stranden, ta en dusch å sedan bara ligga å ta det lungt i underkläder å nån öl eller liknanade i handen :) Det är utomlands för mig, å såklart ligga å småsnacka om allt mellan himmel och jord :)


Solbränd, insmörjd med after sun - salva och med en kall alkoholdryck i handen :)

Vi blev kvar ganska så länge på hotellet innan vi orkade oss ut, å redan då var vi lite småberusade. Men helt perfekt faktiskt, alldeles sådär småfnittrig :) Vi tog sedan en taxi mot stranden igen för vi hade blivit tipsade om några bra ställen att gå på där. Vi gick in på en restaurang/klubb som heter Shoko (eller hur det nu stavas) det var ett asiatiskt ställe med väldigt god mat! Vi åt vid 23-tiden..


Redo för kvällens äventyr :)

När klockan blev 00.30 röjde de borden och det blev en nattklubb istället :) Vi gick in å började dansa loss på dansgolvet! Dock tyckte jag inte alls om musiken :/ Det kom kanske 2-3 bra låtar under två timmar, det duger inte för mig! Men i och med att vi redan var där inne å slapp betala inträde stannade vi kvar.. Återigen var jag kvar bland de sista. Hanna och Mia åkte hem typ en timme innan mig, Issa och Johanna.. Å när vi två skulle åka hem hade vi hur skoj som helst! Hoppade av på fel ställe, rövade runt inne på hotellet å skrattade som idioter :)


Johanna behövde hjälp upp för trappan av Issa :P

Hela dagen var huur lyckad som helst och jag är så glad att jag får vara vän med sånna här underbara brudar! Vi har så roligt tillsammans och vi tar hand om varandra så bra! Vi ska försöka göra en sån här resa varje år nu, å förhoppningsvis kan även AZ och Anna följa med nästa gång! Vi måste försöka lyckas med det!! <3


Ena riktiga tokar mitt i natten utanför vårt hotellrum :)

Jao, å det där får vara allt för idag :) Jag berättar om det sista dygnet imorgon! Nu är jag huur trött som helst så jag ska försöka sova redan nu, skulle vara skönt med lite extra många sovtimmar.. Så sov så gott så hörs vi imorgon!

PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0