Barcelona 2011

Heej alla!
Nu har det varit mycket igen :P Haha, tycker att jag säger det hela tiden :/ Men denna gång har det varit mycket skoj :) Jag, Hanna, Issa, Mia och Johanna var ju i Barcelona i helgen å det var huuur underbart som helst!! Riktigt, riktigt härligt var det! Jag tror aldrig att jag har skrattat så mycket på så kort tid, vi är ju för bra för varandra nästan :P


Jag lite nervös på flyget.. Men det gick bra :)

Vi kom fram på fredagseftermiddagen å drog då direkt från hotellet till stranden.. Det var nästan 30 grader och sol så vi skyndade oss allt vi kunde :) Det blev ett dopp i det blå för att svalka av kroppen å det var såå härligt! Jag som älskar att bada njöt verkligen, helt lovely!


Issa, Mia och Hanna nykomna till Barcelonas fina strand :)

Mot kvällningen drog vi hos till hotellet igen och gjorde oss i ordning. Det slank ner någon öl också innan vi begav oss ut på La Rambla, huvudgatan kan man säga :P Där slog vi oss ner på ett ställe och beställde drinkar, mat och annan dryck :)


Isabelle, Johanna och jag med goda Mojitos :)

Vi satt kvar där å skvallrade rätt så länge, det var väldigt trevligt och underhållande. Men mot natten kände vi oss redo för lite party så vi gick in på en nattklkubb längs gatan å det var ett riktigt bra ställe, verkligen! De spelade väldigt bra musik så vi dansade typ hela tiden :) Jag och Johanna stannade kvar lite längre än de andra å fortsatte att dansa. Men vid tretiden orkade vi inte längre å gick tillbaka till hotellet, Johanna hade dock lite ont i fötterna :P


Jobbigt med högklackat :P

Vi somnade gott när vi kom hem å dagen efter vaknade jag med ett leende på läpparna! Det var fint väder så vi begav oss till stranden igen :) Innan vi åkte till stranden gick vi förbi ett stort marknadsställe med frukt, kött, fisk, godis och allt möjligt! Vi köpte med oss lite frukt :) För att ta oss till stranden åkte vi buss i typ tio minuter, lätt värt det! Skoj att ta sig fram med lite lokaltrafik för att se hur allt fungerar :)


Isabelle, Hanna, Johanna och Mia redo för stranden :)

Det får vara allt för ikväll, jag fortsätter att berätta om Barcelona imorgon :) Det har nämligen tagit väldigt lång tid att bara lägga in dessa bilder eftersoma att mitt internet är segt i och med att jag har laddat hem för mycket denna månad som vanligt :P

Men god natt på er så hörs vi imöran då!
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0