Längtar!

Heej alla glada och pigga :)
Dagen har varit rätt så ok. Jag klev upp å gjorde mig i ordning som vanligt för att åka till skolan. Väl där gick jag på föreläsning, dock följde jag bara med på första halvan :/ Det blev lite mycket att ta in där på slutet så jag stängde lixom av istället.. Det blev lunch å som vanligt försökte vi hinna lösa dagens uppgift under den timmen. Det gick ganska så bra, hann inte lösa hela men det dög ändå.. Jag slapp gå upp å redovisa på tavlan även idag.. Ju fler gånger jag slipper undan desto strörre blir risken att jag väljs nästa gång :S När räkneövningen var slut tänkte jag sitta kvar ett tag å plugga, men stannade bara i en kvart för var så trött, så åkte hem istället..

Jag skulle egentligen ha jobbat för MyAcademy idag, hos grabben jag var hos även i våras. Men det visade sig att han hellre ville ha hjälp på söndagar å då sa jag ifrån. Jag vill inte åka å jobba två timmar på en söndag. Antingen vill jag vara helt ledig eller så kan jag passa på att jobba en heldag på Ulriksdals Wärdshus istället. Så jag kommer inte fortsätta att hjälpa honom. Nu väntar jag på att få ett nytt uppdrag på tisdagar istället, spännande vad det kan bli för person då..
Imorgon ska jag iaf jobba för MyAcademy och det är hos den andra grabben som jag också har varit hos i våras. Med honom känns det bra, han lyssnar på mig och vi båda är nöjda med onsdagar :)

Jag har precis suttit å pluggat i drygt en timme å det känns så seegt! Men jag har iaf ansträngt mig lite. Jag får vara glad för det. Konstigt att jag redan känner mig skolless när jag bara har gått i en vecka :S :P Haha! Fast även om jag är skolless så tycker jag att själva kursen är intressant.. Tror att jag kanske längtar lite för mycket till helgen för att kunna fokusera ordentligt :P Hihi, jag längtar verkligen sååå mycket!!


Isabelle, Marie-Therese och Johanna <3


Jag och Hanna <3

Vi fem som ni kan se här på bilderna kommer shaka ass och skratta sönder Barcelona i helgen! Var så säkra, var så säkra ;)

Nu ska jag göra mig iordning för kvällen. Å sedan kika på två avsnitt av Chuck innan jag lägger mig. Vi hörs imorgon då folket! Ha det så bra och sov så gott!
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0