Jag är äcklig!

Hej!
Jag ville bara skriva ett inlägg å berätta för er hur äcklig jag har varit.. Eller alltså jag känner mig otroligt ofräsch iaf, med all rätt iofs.. Fy satan!
Alltså i lördags spelade ju jag fotbollsmatch, jag var väl hemma sisåsär vid 15-tiden på dagen. Å sedan dess, hör å häpna, har jag inte lämnat lägenheten en enda gång förens jag åkte på fotbollsträning ikväll..!! Sjukt! Jag var alltså här hemma i över två hela dygn! Jag har lixom inte ens varit ut å köpt nå! Blä! Jag mår illa när jag tänker på det! Så sjukt, men jag har varit hemma å varierat pluggandet med serietittande och har inte haft något behov av att gå ut å handla nå.. Inte konstigt att jag har varit väldigt slö och tung i huvudet utan ett friskt andetag på två dygn.. Näääe, fy! Nu blir jag alldeles rädd för mig själv :S

Ska iaf börja dra mig mot sängen, där ska jag kika på det nya avsnittet av Desperate Housewives å sedan ska jag försöka sova. Jag har nämligen min första tenta för terminen imorgon, i kvantmekanik 1.. Det känns sådär, det skulle kunna gå.. Samtidigt så vet jag att jag skulle ha kunnat plugga betydligt mer.. Så vi får se. Jag går dit å gör så gott jag kan.

Vi hörs imorgon! Håll en liten tumme för mig är ni snäll ;P
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0