Äntligen!!

Todeloo!
När Hanna kom igår slappade vi först lite, innan vi gick ut å åt :) Vi gick på Texas som ligger här alldeles bredvid.. Det var mycket gott :)
När vi var hemma igen nördade vi oss framför olika serier innan det blev läggdags :P

Idag började nya kursen; kvantmekanik 2 :P Läraren verkar mycket bra :) Jag pratade med alla andra angående gårdagens tenta å de höll med mig om att den var betydligt svårare än övningstentorna, så de som är med i kursforumet ska gå å klaga.. Bra tycker jag!

Nu är jag på väg till jobbet (läxhjälpare-jobbet).. Jag skriver från min iphone å testar den nya appen, än så länge är jag bara så glad att man kan lägga in bilder :) Som jag har saknat det..! Äntligen är den här!!

Vi hörs imorgon!
Pusspuss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0