Har jag "skolturen" med mig :)?

Hej hej!
Jag orkade inte skriva något igår, sorry.. Men jag mådde inte så bra, å det har jag inte gjort idag heller :/ Vet inte riktigt vad det är med mig, men känner mig konstig i magen och i huvudet.. Lite yr sådär.. Men men, det blir väl bättre om någon dag :)


Högsta poängen som jag hittils har fått på ett ord på Wordfued; 106 :)

För att återgå till helgen som var så låg vi däckade typ hela söndagen för att ta igen lördagen :P Det blev så hårt att jag inte orkade ta mig hem till Stockholm utan blev kvar en natt till :S Inte bra för min skola, men jag pallade helt enkelt inte! På måndagen när jag kom hem gick jag, Hanna (som fortfarande var kvar) och AZ på bio, vi kikade på; Crazy, Stupid Love! Den var riktigt bra och roligt :)


En härlig film :)

I tisdags gick jag i skolan å försökte plugga ikapp lite, å det gick faktiskt ganska så bra :) Skönt! Jag och Benji lyckades nästan göra färdigt en inlämningsuppgift, så det var bra! Jag fick dessutom reda på att jag trots allt hade klarat Kvantmekanik 1 - tentan :D Hihi! Sjukt! Jag klarade den precis, med en halv poäng, haha! Så skönt! Det var tack vare bonuspoängen som jag hade lyckats samla på mig, sån tur att de finns ibland alltså!

Igår var jag också i skolan å direkt efteråt jobbade jag för MyAcademy. Det gick bra men mådde som sagt var inge vidare, så åkte hem å lade mig å soffan å kikade på Dexter hela kvällen.. Idag har jag nästan bara legat inne hela tiden också å kikat på filmer å sådär. Jag hoppas att jag känner mig lite bättre imorgon..

Nu ska jag försöka dra mig mot sängen snart. Men jag lovar att jag skriver några rader imorgon också :)
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0