Jessica 25 år!!

Heej folket!
Nu var det ett tag sedan som jag skrev igen :S Sorry! Hanna kom hu hit förra veckan som jag berättade. Vi myste på och hade det väldigt trevligt :) På torsdagskvällen efter den sista fotbollsträningen för denna säsong hämtade Jessica med familj upp mig å vi åkte till kära Hälsingland :) De bor just nu i Mellanfjärden i en sjöbod, detta för att de har semester och vill hålla sig lite borta från jobbet :P Så det innebar att jag följde med dem dit..


Mellanfjärden en höstmorgon, så vackert!

Det var otroligt skönt att vakna upp till denna fina utsikt och härliga luft! Väldigt mycket bättre än Sundbyberg som håller på att byggas om precis överallt! På fredagen tog vi det lungt. Träffade folk å åkte in till Hudik en sväng. Men jag blev otroligt besviken på utbudet i affärerna där, det fanns faktiskt ingenting! Tråkigt!


Söta Fabian som vill vara nära båtarna och vattnet hela tiden :)


Doppa fötterna lite på morgonkvisten är inte helt fel :)

På fredagskvällen spelade jag, Jessica och Rikard lite Alfapet. Det är faktiskt första gången ever för mig :S Haha, man har ju blivit helt besatt av spelet Wordfeud (som är precis som Alfapet, för er som inte visste :P) på telefonen så tyckte att det var värt ett försök på det gamla hederliga sättet också :) Det var skoj, men det är på nå vis roligare på telefonen för då slipper man vänta medans den andra tänker, alltså man kan ju spela mot flera olika personer på olika spelplaner :)


På lördagsmorgonen sjöng vi för Jessica som fyllde 25 år!!

Max var helnöjd med sin present som ni kan se; han flinar så gulligt :) Det kliar på stackarn också för han har fått vattkoppor, det är därför han är så prickig :P
Vi åkte upp på Gnarp och jag tog hand om barnen i några timmar så att Jessica och Rikard kunde förbereda dagens kalasfirande :)


Mina små sötnosar <3

Vi hoppade studsmatta, köpte lördagsgodis, lekte i hängmattan och hade det riktigt mysigt :) På eftermiddagen gjorde vi oss i ordning och en rejäl drös med folk började rulla in :) Vi är en rätt så stor släkt så att säga, å det är även Rikards.. Det var skoj att träffa alla som kommit för att gratulera Jessica på hennes 25 årsdag!


SötFabian :)

Senare på kvällen gick kalaset över till fest kan man väl kanske säga :P Det var riktigt trevligt det med :) Sedan drog vi (jag, Jessica, Rikard, Alexandra, Anders, Louise, Alexander, Magdalena och Christian) in på krogen :) Det blev Hogges efter som att ingen av oss hade varit där tidigare.. Men jag måste säga att det var lite av en besvikelse.. De spelade verkligen inte bra musik så det gick inte att dansa å hela stället kändes bara lite kalt :S


I bilen påväg in till stan :)

Vi bestämde oss för att gå på Gossip (gamla Stadt) istället.. Men även där blev jag besviken. Där var det nämligen några rappare som underhöll å det är väl inte heller optimalt att dansa till :S Å inte var det några bra som stod i baren heller, man fick inte beställa det man ville :S Nä, besviken! Å August gick det ju inte ens att gå till för där var det stängt :( My favourite place!


Jag & min vackra kusin Louise :)

Jag brukar faktiskt inte klaga på Hudiksvalls uteliv, men någon gång ska väl vara den första :/!? Tur att jag fick umgås med så trevligt folk att det egentligen inte gjorde någonting :P

Nu orkar jag inte skriva mer, det har redan blivit ett alldeles för långt inlägg.. Men det är en massa bilder också iaf :)
Vi hörs imöran!
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0