Fotbollsavslutning på Golden Hits :)

Hej hej heeej!
Ja, låt oss nu gå tillbaka till lördagens äventyr :)
Dagen började med att jag åkte till Djursholms idrottsplats för att ställa upp å jobba som planvärd. Detta skulle göras i tre timmar, i våras jobbade jag tre timmar i cafeterian också. Dessa totala sex timmar gjorde att jag slapp betala medlemsavgiften som annars är på typ 2000:- så det var det väl värt :)


Redo att vara planvärd med vinterjacka å allt :P

När jag sedan kom hem igen åt jag några mackor å hoppade in i duschen. Sakta men säkert gjorde jag mig i ordning inför kvällen fotbollsavslutning! Jag blev faktiskt ganska nöjd med håret som jag plattade :) Det är dock så svårt att ta en bild på sig själv så att det syns.. Å ofta kan det bli konstigt ljus när man knäpper med telefonen.. Jag funderar starkt på att köpa mig en digitalkamera för 1000-1500 :- det borde man ju få en rätt bra för, eller..?


Dags att möta brudarna och gubbarna på Golden Hits på Kungsgatan :)

Vi hade bokat bord för 16 pers inne på Golden Hits. Jag hade aldrig varit där förut men såg verkligen framemot det! Det serverades en trerätters meny som kortfattat bestod av: kantarellsoppa, black and white och chokladterrin. Väldigt gott :)


Ena halvan av underbara brudar :)

Mellan dryckesserveringar och matserveringar var det underhållning på hög nivå :) När vi var där var kvällens tema festival, det innebar en jädrans massa schalgerlåtar, me like a lot! De som serverade oss stod alltså även för underhållningen! Skämtsamt och med fina sångröster, jag hade det riktigt bra!


Några fler av de härliga brudarna :)

Våra tränare (Kent och Tony) delade även ut tre priser med diplom. En till bästa målskytt, en till bästa spelare och ett tredje pris till en person som betytt eller gjort något speciellt för laget.. Å det priset vann jag :D Hihi! Så skoj!! Jag blev huur glad som helst! På diplomet stod det årets "Djursholmare" med motiveringen; Med lagets största träningsnärvaro, allt fixande i omklädningsrummet samt den alltid positiva attityden: Mimmi-Caroline Olsson :)


Konstig bild, men jag är stolt och glad :)

Våra tränar fick lite presenter av oss de också som tack för att de har orkat med oss en hel säsong :P Det är inte alltid det lättaste att orka med ett helt lag av brudar, haha! Men jag måste säga att jag har hamnat i ett väldigt bra lag, där alla är trevliga och glada med alla! Det är inga grupperingar överhuvud taget! Så skönt!


Tre grabbar som sjunger nån smör-pop-låt ;P

När Kent (en av tränarna) var på toa så kom vår servitris fram å frågade vad han heter och om han inte fyller år idag. Vi fattade inte så mycket men sa såklart att han inte gjorde det. Men de upprepade frågan och sa: jo men det gör han väl, ni är här för att gratulera honom. Då fattade vi vinken å sa; ja, precis! Så drygt en halvtimme senare blev han tillsammans med andra utvalda från publiken uppkallad till scenen för att få dansa och bli hyllade :P Haha, så jädrans skoj! Kent är verkligen inte den typen så det var huur perfekt som helst! Jag skrattade som en galning. Även att han nån minut innan han blev uppkallad hade sagt hur pinsamt han skulle tycka att det vore och att han aldrig skulle göra det, sååå kuuul!


Kent som blir upptagen till scenen :P Mohahahaha!

Kvällen var verkligen lyckad med maten och underhållningen. Så skoj med fotbollsavslutningar, alla är på sånt glatt humör då :) Även ett mycket stort plus till Golden Hits som gjorde det hela till en oerhört bra, rolig och underhållande kväll!


Angelica, jag och Tony :)

När middagen var över blev det dans istället. Det fanns tre olika dansgolv (om jag minns rätt) eller var det kanske två :P Haha, nått sånt iaf. Plus en karaokebar, så najs! Vi alla dansade tillsammans, ni vet i den klassiska ringen, och det var riktigt skoj!


Fina Tess som kommit upp ända från Småland för att fira avslutningen med oss :)

Mot slutet var det jag, Tess, Angelica, IdaSofie och Tony kvar. Tony ville sjunga karaoke så vi gick genast dit. Vips så var han framme vid DJ:n å väntade på att få sjunga sin valda låt. Det roligaste när han sjöng var att det var två okända brudar som tog en mick att dela på å ställde sig brevid honom och sjöng med.. Jag vet dock inte om det uppskattades av Tony :P Men han sjöng vidare och tog i med stämmor och allting :P Haha!


Min idol Tony och två stalkers :P


Angelica, söt :S :P

Även vi brudar var ju tvungen att sjunga någon låt, fast vi vågade inte sjunga själva, så det blev Rollin' on a river i allsång :P Vi gjorde även lite snygga moves till, haha! Hade jag INTE velat sett!


IdaSofie, wow vilken blick ;P

När Golden Hits stängde vid 3 hade jag och IdaSofie inte fått nog av kvällen än. Så vi bestämde oss för att åka till Patrica (båten vid Slussen).. Där var vi typ tills de stängde vid femtiden å de två timmarna har jag inte en sån stor koll på, men skoj var det väl iaf :) När vi gick därifrån blev det nattmat på McDonken :) Tror jag la mig i sängen vi 6-tiden.. Helt utmattad, speciellt i fötterna var jag då!

Nu har ni fått en jädrans massa bilder och en hel del text att gå igenom. Medans ni gör det ska jag ta mig en god natts sömn för att kunna orka med en jobbig tenta-plugg-dag imorron!
Natti natti, vi hörs då!
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0