Kryssning :)

Heej!
Jag hann aldrig skriva något i lördags å igår orkade jag helt enkelt inte :P Men nu sitter jag här iaf :) Det var nämligen som så att jag klev upp vid tiotiden i lördags och tog det lungt. När klockan blev tolv knackade det på dörren och Malin stod utanför. Vi satt å snackade lite men började sedan färga håret på varandra, så skönt att fixa till utväxten :)
Vi donade på hela dagen samtidigt som vi tog oss några drinkar :) Vid fyratiden började vi bege oss till tunnelbanan. Som vanligt blev det stressigt! Jag fattar inte, det spelar inte någon roll hur mycket tid man har så slutar det ändå med stress. Med klackskor och resväska sprang vi båda till tunnelbanan som tack och lov väntade några sekunder på oss :)
Vi åkte till Slussen och därifrån gick vi (hela långa vägen) till Viking Line.. Där mötte vi upp hela gänget som skulle åka färga med oss :) Jessica och Rikard skulle bjuda oss (sin personal) på en kryssning :)


Jessica och Rikard :)

På färgan bytte vi om till festkläder och gick sedan till buffén. Det var mycket att välja på och det smakade bra! Vi fortsatte sedan kvällen inne i hytterna, inne på funclub och lite överallt :P Hur skoj som helst var det! Väldigt snällt av Jessica och Rikard att bjuda sin personal :) Detta måste göras om!


Antonia och jag :)


Markus, Jessica, Rikard, Matte, Antonia, Denise, Kahn, Ullis och Malin :)


Markus skötte drinkbeställningarna :P


Kahn och Markus :)


Dags för shotar :P


Vi systrar :) (det är alltid svårt att få en bra bild på Jessica, hon rör sig jämt!)

Vi hittade även en karokebar, det gillades väldigt mycket! Helt plötsligt ropade de upp Markus namn, då visade det sig att två bustjejer hade varit och anmält honom utan att han visste om det, haha! Å till min stora förvåning gick han upp å sjöng ändå, det var strongt gjort måste jag säga! Det visade sig även att dessa brudar ungefär hade anmält oss alla på olika låtar :P Skoj blev det!


Markus som sjunger Oboy :)


Jessica och Antonia sjunger Michelangelo!


Matte, Jessica och jag :)

Just dä, jag glömde berätta att Glenn halkade in på ett bananskal också.. Eller han befann sig vid båten när vi skulle gå ombord, så han köpte sig en biljett och hakade på :P Det är nog bara han som skulle göra så, haha!


Markus, jag och Glenn :)


Malin i Antonias snygga hatt som vi alla lekte med :P


Jag med hatten ;P

Där fick ni en massa bilder att kika på :) Nu orkar jag tyvärr inte skriva något mer för klockan har blivit så mycket.. Men jag lovar att skriva igen imorgon. God natt på er allesammans!

PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0