Äntligen frisk!

Heej allihopa!
Nu är jag tillbaka igen, tillbaka efter en otroligt jobbig helg.. Eller en väldigt jobbig söndag iaf :/ Natten mellan lördag och söndag är en av mina jobbigaste.. Jag mådde så dåligt, sprang mellan toaletten och sängen hela tiden. Jag var helt slut och förstörd under hela dagen sen. Uscha, det var inge skoj alls. Tur att jag har en sån snäll sambo som gick å köpte lite alvedon, blåbärssoppa och vätskeersättning till mig!


Fina Lisa var på besök :)

På lördagen var det ju som så att jag kände mig mycket bättre å som från ingenstans hörde Lisa av sig å sa att hon var sugen på en spontantripp till Stockholm. Så jag tyckte att det lät som en väldigt bra idé att hon kom å hälsade på :) Den lilla rackarungen ska nämligen dra till Thailand i 6 månader så man måste ju passa på att ses när tillfället ges :)


Min fina sambo AZ :)

Det var otroligt mysigt och skoj att få umgås med den lilla bruden, kommer att sakna henne väldigt mycket! Det var dessutom väldigt underhållande, en hel del roliga fraser kommer ur den lilla munnen, haha :)

Idag hade jag tänkt pallra mig upp till skolan, men det gick inte riktigt. Jag sov ut istället å vaknade med en skön känsla i kroppen! Jag kände mig frisk! Hela natten fick jag sova och det var en riktig befrielse! Jag tog det lite lungt å sedan gick jag upp å började städa. Så skönt att få lägenheten fräsch när man själv känner sig fräsh!


Det kommer dröja länge innan jag får se detta leende nästa gång :/

Allt har varit bra idag förutom denna otroliga pluggångest som jag nu istället är fylld av! Två dagar har jag varit borta från skolan å det är huuur mycket som helst av information som jag missat! Dessutom så har vi redovisning av en väldigt svår uppgift på onsdag som jag knappt har tittat på, känns inte alls bra :( Får se hur mycket det klarnar imorgon när jag kan prata lite med klasskompisar..

Vi hörs då!
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0