Snart tentadags :S

Heej!
Shit vad trött jag har varit/är..! Orkar inte ta tag i nått, å inte heller blogga.. Jag har mycket i skolan nu med tanke på att jag har tenta i kvantmekanik två på fredag :S Vill inte tänka på det..

Jag hade iaf superskoj ihelgen :) Det var fotbollsavslutning! Vi hade bokat bord på Golden Hits med underhållning, verkligen hur skoj som helst!!

Jag tänkte berätta mer men orkar inte just nu, mina ögon svider så det är dags att släcka lampan.. Jag ligger redan i sängen. Men jag lovar på hedersord att jag skriver igen imorgon, å den gången från datorn med en massa bilder :)

Sov gott! Puss och kram!!

Den här bilden tog jag i lördags innan jag mötte upp laget :)

 


Kommentarer
Postat av: jessica

Fina fina vackra syster <3

2011-10-26 @ 10:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0