Snälla klasskompisar!!

Hej hej!
Idag har jag varit riktigt duktig :) Å jag har haft väldigt snälla klasskompisar!! För det första var jag på skolan 45 minuter innan föreläsingen började för att plugga. Redan då fick jag hjälp av Jessica med a)-delen av redovisningsuppgiften. Efter föreläsningen blev det lunch å då fick jag hjälp av Johanna med b)-delen som rent ut sagt är gigantisk! Vi hann inte gå igenom så mycket innan det blev dags för räkneövning.. Direkt efter räkneövningen fortsatte Johanna att hjälpa mig genom b)-uppgiften och till slut klickade det! Jag kom hem strax före 18 å satte mig då ner å pluggade här hemma.. Nu har jag äntligen (tror jag iaf) blivit klar med b)-delen. Det blev 4-sidors beräkning! Sjukt mycket och väldigt lätt att göra slarvfel, så det gäller att hålla tungan rätt i mun!


Försöker plugga ikapp här hemma!

Det är även en c)- och d)-uppgift, men jag vet inte hur jag ska lösa dem så det får vara nog för idag. Johanna sa att hon kunde förklara dem för mig imorgon på rasten för det var tydligen inge svårt :S Vi får hoppas på det eftersom att den ska redovisas imorgon efter lunch..! Det kommer nog gå bra ändå. Är väldigt tacksam att jag har så snälla vänner som har tålamod att förklara för mig, nu när jag har varit borta å allt!

Nu ska jag belöna mig själv med att kika på det senaste avsnittet av Gossip Girl :P
Vi hörs imorgon!
PussPuss!

Kommentarer
Postat av: Hanna S-B

Oj, vad långt hår du har nu! Nice :) <3

2011-10-12 @ 11:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0