Sjuk eller nått :S

God kväll god kväll!
Idag mådde jag verkligen inte bättre än igår, jag mådde förmodligen sämre! Så jädrans jobbigt! Gick upp å duschade för att gå till skolan i morse, men det gick bara inte. Det snurrade helt sjukt mycket i huvudet så det var bara att lägga sig igen :( Väldigt jobbigt!


En underbart härlig bild som jag tagit från Hanna ;)

Idag har jag bara legat hemma hela dagen med andra ord.. Blää.. Jag har inte alls mått något bra, å jag åt inget förens vid femtiden, då blev det varm nyponsoppa med vaniljglass :) Skönt att kunna få i sig något i magen :) Jag skulle egentligen ha jobbat långpanna imorgon men ringde å sa att det inte var någon vidare bra idé, så jag blir hemma hela helgen. Förhoppningsvis mår jag bättre inför nästa vecka! Å det vore väldigt bra om jag fick något pluggat, åtminstone på söndag..

Nu ska jag lägga mig å sova. Vi hörs imöran!
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0