Pretty little liars!

Tjohoo!
Idag har jag bara varit hemma.. Varierat mellan att plugga, äta, kika på serier och gå på toa.. Jag orkar inte skriva nå mer, eller jag kan inte skriva nå mer för jag måste sova. Har en väldigt viktig tenta att klara imorgon, så det gäller att försöka vara på topp! Jag skriver efter den imorgon eftermiddag.

Tills dess kan ni ju fundera på denna text (och hålla tummarna såklart) som är inledningen till den nya serien jag börjat kika på:

Got a secret
Can you keep it?
Swear this one you'll save
Better lock it, in your pocket
Taking this one to the grave
If I show you then I know you
Won't tell what I said
Cause two can keep a secret
If one of them is dead…


Serien heter Pretty little liars å är bra :) Men det tycker ju jag om de flesta serier :P Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0