Ordning på serierna :)

Todeloo!
Jag inser nu att klockan är väldigt mycket, shit vad tiden går snabbt.. Idag har jag iaf varit i skolan som vanligt. Jag åkte hem å dumpade skolgrejerna och åkte sedan till Solna Centrum. Där inhandlade jag brännbara dvd-skivor samt ett skivfodral å lite annat smått å gott.

När jag kom hem igen lagade jag till lax och potatis åsså gjorde jag en supergod kall sås av majonäs, crème fraîche, gräslök och kryddor. Smaskens!

Jag kikade på postkodmiljonären och idol. Jag är ensam igen ihelgen för AZ är i Gnarsp :/ Iaf så har jag börjat bränna ner mina serier på DVD-skivor, äntligen! Dock är det inte det lättaste att få allt rätt.. Men jag börjar få till det nu, känner mig lite nöjd :) Det tar bara en sån otroligt lång tid, men jag tänker inte påskynda för då blir resultatet sämre..

Nu ligger jag iaf i sängen, så det blir ett till inlägg från mobilen. Bilderna hamnar här nederst, men bättre än ingen alls iaf, tycker jag!
En bild är från dagens föreläsning och en bild är på mig från idag :)

Nu ska jag försöka somna till regnet. Vi hörs imorron.
PussPuss!

 


Kommentarer
Postat av: Mia

Fina Mimmi<3

2011-10-24 @ 15:01:45
URL: http://mialundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0