Ny uppdatering!

Hej hej!

Idag var det ganska så jättejobbigt att ta sig upp å gå till skolan :P Lite halvsliten sedan gårdagens jobb. Men jag pallrade mig upp iaf och var kvar under både föreläsningen och räkneövningen..
Jag åkte hem en sväng, bytte väska å sådär, å sedan drog jag vidare till Solna Centrum. Jag inhandlade lite smått å gott :) Så som; skinnhandskar, strumpbyxor, två linnen, polotröja, smycken å sånt :) Det mesta för att förbereda morgondagens äventyr :D


Jag efter skolan idag då jag väntar på bussen hem :)

När jag kom hem lagade jag till tacos, alldeles för mig själv. AZ har nämligen dragit ut på ferre ikväll. Jag var också bjuden, men spar mig tills morgondagen istället, man är ju för gammal för att orka med tvådagars nuförtin :P Jag har kikat på idol och donat med min mobil. Det finns en ny uppdatering för alla som har iphones nu å den är asbra, en massa nya, roliga och bra finesser :) Det tar en jädra tid, men det är det värt!
Dock blev jag av med typ alla mina nedladdade appar :S Ganska irriterande, som tur var, var de flesta en massa skitspel så det gjorde egentligen inte så mycket. Nu har jag bara laddat hem de appar som jag verkligen använder..
Det bästa med den nya uppdateringen måste ju vara att man kan knäppa kort med minussknappen! Så skönt att slippa försöka hitta "knappen" på displayen när man har mobilen åt fel håll :P

Jag sa ju att jag skulle berätta mer om gårdagens meny, men jag orkar ta mig tusan inte.. Men om ni är intresserade kan ni fråga vad som helst, eller varför inte gå in på; www.ulriksdalswardshus.se :)

Det är dags för mig att dra igång det nyaste avsnittet av Greys Anatomy å sedan är det läggdags..! Men jag skriver igen imorgon å berättar om allt det roliga som kommer att ske då :)

PussPuss!

Kommentarer
Postat av: Nicolaslouise

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2012-07-04 @ 14:45:22
URL: http://nicolaslouise.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0