Komplimangernas dag för mig :)

Hej hej!
Idag har jag jobbat hela dagen.. Det har dock varit en speciell dag på två olika vis :)

För det första så har jag jobbat på ett nytt ställe! Eller alltså jag åkte till Ulriksdals Wärdshus som vanligt å jobbade lunch där, men mot kvällen skulle det bli lugnt. Då kom mina kära chefer på att de kunde skicka iväg mig till ägarens andra restaurang där det saknades en person inför kvällen :P Å snäll som jag är tackade jag ja och fick turligt nog skjuts dit :) Det stället ligger ganska nära och heter Djursholms Wärdshus :) Det var otroligt lättarbetat så det gick väldigt bra, ett tolvtimmars pass avklarat idag också :)

För det andra så har jag fått många komplimanger! Så skoj :) Det värmer en och lyfter upp självförtroendet!! På en gång när jag kom in på jobbet fick jag den första av en manlig kock, den andra fick jag typ en timme senare av en kvinnlig servitris, den tredje kom kanske två timmar efter det av en manlig kock å den fjärde och sista kom efter totalt sex timmar av en kvinnlig servitris! Alltså sjuk! De alla sa att jag var väldigt fin idag :) Konstigt, jag vet inte vad jag hade gjort för speciellt :S :P Men oerhört skoj var det verkligen, hihi!!

Jag kom hem för typ 1,5 timme sedan. Då gjorde jag nig lite nattfika å har sedan dess snackat med min roomie AZ :) Nu är det dags att sova för att orka med morgondagens skola. Jag ligger redan i sängen och skriver från min iPhone.. Jag slänger in två bilder också som jag tog imorse på väg till jobbet.. Ni kan ju själv kika å säga till om jag ser extra fin ut ;) Det är ju bara att fortsätta mjölka komplimanger menar ja, haha!

PussPuss på er!!

 


Kommentarer
Postat av: Svampen

Men åh vad fin bild på dig snygging, längtar tills du kommer ner. Kommer bli kanonkul :D PUSSAR i massor :) :D

2011-11-03 @ 23:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0