Vardagslyx :)

Todeloo!
I onsdags jobbade jag lunch på Wärdshuset, det gick väldigt bra. Jag åkte hem å donade lite å sedan åkte jag iväg till höstsäsongens första fotbollsträning :) Det var riktigt skoj och jobbigt :P

Igår började jag en ny kurs; Kosmologi. Det verkar väldigt intressant, hoppas att det är en rolig kurs :) Vi kommer inte ha nån tenta på den kursen men dock väldigt många inlämningar å redovisningar som egentligen kräver ännu mera plugg.. Vi får hoppas att jag tycker att det är roligt, allt är ju såklart på engelska också, men börjar bli van det nu..

När föreläsningen var slut åkte jag in till centrum och mötte upp Hanna. Vi käkade en otroligt god Sushi å sedan gick vi en sväng på stan. Jag inhandlade nya benskydd och nya inomhus-fotbolls-skor, väldigt behövligt! Hanna hittade ett par nya snygga höstskor också.
Vi åkte hem å gick å handlade mat, vi hade bestämt oss för att göra en riktig finmiddag bestående av tre rätter; min egengjorda skagentoast, lövbiff med kantarellsås och rostade rotfrukter samt blåbärs- och hallonpaj med vaniljsås.. Dock orkade vi aldrig göra efterrätten, men de andra två blev väldigt lyckade :)

Kvällen avslutades med charader, Grease-show och Singstar, haha! Vi hade väldigt roligt! Det blev ju ett å annat vinglas också :P

Puss på er så hörs vi imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0