Utmaning :)

Heej folket!

Nu ska jag försöka ta tag i det här med bloggande igen.. För att bevisa det tänker jag bjuda på hela två inlägg idag :P Jag börjar med en utmaning som jag har fått av min kära vän Hanna; http://hannasundin.blogg.se/

Utmaningens villkor: länka tillbaka till den du fått den av, fullborda de fem meningarna nedan och ge den vidare till fem bloggvänner.

1. När ingen ser eller hör mig... sminkar jag mig inte, jag kanske inte ens orkar duscha (=fett hår), fiser och pruttar. Med andra ord är jag allmänt äcklig när jag är själv :P Kanske att jag sjunger å dansar till hög musik också om jag är på bra humör :)

2. Jag går aldrig hemifrån utan… min Iphone, min nyckel, mitt Sl-kort och plånboken.

3. Min blogg heter som den gör för att… jag tyckte att det passade väldigt bra, eftersom att jag heter så :)

4. Om jag vågade skulle jag… hoppa bungyjump (ska försöka ta modet till mig nästa sommar).

5. Om 10 år kommer jag att… vara gift med en underbar man, vi kommer ha boende både i Hälsingland och i Stockholm. Antingen sommarstuga i Hälsingland och det fasta boendet här, eller så ett fint hus i Hälsingland och en liten lägenhet här i Stockholm :) Vi kommer att ha minst två barn, kanske att jag är gravid med vårt tredje. Vi kommer framför allt att vara väldigt lyckliga :))

Å hjälp! Jag har ingen aning om vem jag ska skicka denna utmaning till :S Vet inte riktigt vilka som läser min blogg som själv har en blogg och som inte redan har svarat på utmaningen :S
Jag chansar, OM ni fortfarande läser min blogg och inte redan har gjort utmaningen får ni så lov att göra den nu: Linda W, Charlotta L och Hanna Ä.


Vi hörs senare idag :) PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0