Mys i Västerås :)

Hej hej!
Det blev visst lite error på det andra inlägget med bilderna också, väldigt störigt! Jag ska försöka att inte använda blogg-appen på mobilen så mycket, men det blir så när jag är ute å reser runt :P Jag och Hanna åkte nämligen till Västerås med AnnaMia i fredags. Framme på stationen kom Micke å hämtade oss och vi alla åkte till dagis å hämtade upp lillprinsen Elwin :)
Därefter blev det en sväng till IcaMaxi för att inhandla kvällens middag som AnnaMia och Micke bjöd på. Det smakade oerhört gott!


Hanna och Elwin :)

Vi nattade Elwin och Micke gick iväg å kikade på hockey så det blev bara vi brudar kvar. Vi kikade på idol och myste på framför tvn :) Lite skvaller hann vi ju såklart också med! Det var så längesedan som vi tre umgicks så det var riktigt trevligt!


Söta Elwin :)

På lördagen åkte vi ut på en tur för att uppleva lite av Västerås :) Om jag inte minns helt fel åkte vi ut på Björnön, där vi matade lite änder :)


Två söta vänner :) Å i bakgrunden ser vi Micke och Elwin!

Vi åkte hem till dem igen och åt lite lunch. Men sedan mot eftermiddagen var det dags att åka hem igen. Tack för denna gång, det var väldigt trevligt och något som måste göras om :)
När jag kom dumpa jag ner mig själv i soffan å stannade där typ hela kvällen.. Jag klev upp å gjorde lite paj (eftersom att jag och Hanna inte hade orkat göra det i torsdagskväll), det blev ganska så gott. Inte helt perfekt, men övning ger färdighet :)



Micke och Elwin :)

Idag vaknade jag vid elvatiden och gick då direkt upp å städade, jag lovar er att det såg ut som en riktig, jävla, svinstia här innan! Sjukt mycket damm, disk och saker överallt! Men så blir det när det har varit intensiva tentaplugg-veckor för både mig och AZ. På tal om AZ så var inte hon hemma så jag städade hela kök/vardagsrum/hall-avdelningen. Det tog över tre timmar!!! Då kanske ni fattar hur mycket det var! Jag var lite extra noggrand men inte alls seg.. Nu doftar det gott här inne igen :)

Vid fyratiden begav jag mig iväg på fotbollsträning, det är såååå skönt att det har börjat igen!! Idag kom även min vän Issa och en bekant Åsa på träningen för att sedan kanske börja spela med oss, jag hoppas på det :) Det vore väldigt skoj!

Nu ska jag ta å lägga mig i sängen å kika på lite serier för ovanlighetens skull ;P
Puss på er så skriver jag nå imöran också!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kunna inte hitta hemskare bilder på mig? Fy tusan vad ful jag är..



Tack själv mina underbara vänner.. Mycket trevligt men för kort.. Längtas tills nästa gång..



Love You..



Pusss

2011-11-09 @ 20:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0