Mys i Sundsvall :)

Hej hej!
För att fortsätta att berätta om min helg uppe i Norrland kan vi gå vidare till lördagen :) Jessica hade inte fått nog av varken svamp eller skog, så hon, jag, Fabian och Rikard begav oss ut på en liten morgonvistelse i deras jaktstuga :) Jag och Jessica plockade svamp medans grabbarna donade med lite frukost..


Sötaste Fabian som dricker lite Oboy :)

Efter ett par timmar drog vi oss tillbaka och gjorde oss i ordning för lördagens äventyr :) Fabian ville också följa med oss till Sundsvall, så han klädde på sig alldeles själv :P Haha, såhär var han redo att följa med oss, han vinkar hej då till pappsen :)


Gullpluppen!

Jag och Jessica hoppade på bussen och väl framme i Sundsvall hämtade mamma upp oss och Antonia å så åkte vi till Himlabadet :) Där hade vi hur skoj som helst! Först var vi ute i "äventyrsdelen" och åkte rutchkanor om och om igen, man var ju helt snurrig i huvudet när vi var nöjda :)
Därefter gick vi in på relaxavdelningen och käkade en god lunch :) Precis när vi ätit upp kom Stefan också å då började vi gå runt och uppleva alla sorters duschar, bubbel och bastus. Det var riktigt mysigt :)
Mot kvällningen drog jag, Jessica och Antonia ham till Antonia och gjorde oss i ordning, där väntade också pappsen på oss :)


Jessica och Antonia inne på Saffran :)

När vi var klar gick vi fyra till Restaurang Saffran där vi hade bokat ett bord. Vi åt tapas och det var faktiskt riktigt gott! Vi beställde in en massa olika småtallrikar så kunde alla plocka av allt :) Riktigt trevligt, mysigt och gott var det!


Jag & pappsen :)

När vi var (väldigt) mätta och belåtna gick vi hem till Antonia igen och hade musiktävling som Antonia donat med, jag vann btw ;) Sedan hade Antonia lite show där hon visade sina imitationstalanger samt sin vackra sångröst. Lite senare kom Matte, Alexander och Louise också, vi lekte då charader :) Tanken från början var väl att vi skulle gå åt på krogen, men vi hade så jädrans skoj hos Antonia och klockan gick så snabbt så vi hann inte :P Men inte gör det nått!

På söndagen var jag väldigt, väldigt seg! Men jag åkte hela vägen hem till Stockholm igen, trots att det tog en jädra tid.. När jag kom hem tog jag det bara lungt. Det var iaf en toppenhelg :)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0