Två flugor i en smäll :P

Hej folket!
Jag börjar (som vanligt) med att skriva sorry! Satan vad dagarna gåt fort! Jag hinner ju inte ens säga hej till er mina trogna läsare :/ Ska försöka ändra på det, IGEN.. I torsdags efter skolan åkte jag iaf upp till Gnarsp :) Jag passade på att fira Max som egentligen fyller 4 år nu på torsdag. Han fick en polisbil, ett lego-flygplan och en pruttkudde, det uppskattades :)


Flurhuvudet öppnar presenterna :)

På fredagen gick jag, Jessica, Max och Fabian upp å klädde på oss skogskläderna och begav oss ut på kantarelljakt :) Jessica och Rikard hade tidigare i veckan hittat en massa på ett ställe som hon tog mig till igen :)


Sötnosarna som också tycker om att vara i skogen :)

Vi hittade hur mycket som helst :) Jag blev verkligen superlycklig! Nu kan jag göra en massa goda såser å så! Bara min del blev typ två Ica-kassar :)
Mot eftermiddagen gjorde vi (jag, Jessica och Fabian (Max åkte till Magnus)) oss i ordning och åkte till Sundsvall för att gratulera Antonia på hennes 21års dag..!


Mina 21åriga lillasyster som sjunger och spelar så vackert :)

Hemma hos Antonia kom och gick det folk (släktingar) hela dagen. Det var riktigt mysigt att få träffa alla :) Dessutom bjöds det på god smörgåstårta och goda vaniljbullar, smaskens!


En fin bild på storasyster Jessica :)

Lite senare mot kvällningen kom även Rikard, så när vi kändes oss nöjda åkte vi hem till Gnarp igen med honom. Dagen var mysig rakt igenom med först några timmar i skogen och sedan med nära och kära!


Mamma och Fabian :)

När vi kom hem hann vi se lite av Idol. När det var slut snackade vi ett tag, men vi var så trötta så vi gick och la oss ganska tidigt..

Det får vara allt för nu, berättar imorgon om resterande delen av helgen :)
Sov gott! PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0