Tvångsledig från skolan :S

God kväller!
Idag har det inte hänt så mycket i lyan.. Jag gick upp vid niotiden å satte mig ner i soffan å drog igång lite serier medan jag käkade frukost..
Jag väntade i stort sett hela dagen på att min nya kursbok i kosmologi skulle komma, men icke! Väldigt irriterande! Jag har lixom inte kunnat plugga nå alls på grund av det.. Jag beställde boken för en vecka sedan å det brukar bara ta typ 3 dagar, jag som tyckte att jag var ute i god tid när jag beställde den..
Jag gick iväg å handlade present till Maxen som fyller 4 år nästa vecka iaf :) Jag ska nämligen upp till Hälsingland/Medelpad i helgen å gratta både honom och Antonia som fyller redan nu på fredag :) Det ska bli väldigt skoj!

Förutom det så kan jag tala om att jag har en sån jädrans träningsvärk sedan gårdagens fotbollsträning, sjukt mycket alltså! Men på ett sätt så är det väl lite skönt också :P

Till middag lagade jag till torsk, äggsås, potatis och lite ärter, majs och broccoli :) Väldigt gott blev det, se själva på bilden!

Nu är det läggdags för mig så att jag orkar med de två föreläsningarna imorgon :) Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0