Put myself out there ;)

Tjohoo!

Det händer inte så mycket här. Men jag tänkte ta och berätta en grej :)
För snart två veckor sedan gick jag med i en internet dejtingsajt, jag tänkte att man måste ta tag i den här ensamheten någon gång! Sen om det kommer leda till något eller inte vet man aldrig, men det kan ju vara värt ett försök iaf :) Fast nu såhär efteråt kom jag på att jag ändå typ inte har tid att träffa nån..
Jag har några stycken som jag pratar med iaf och det är ju alltid trevligt att lära känna nytt folk :)
Man kan även tänka att det kanske är mer seriöst folk där än på nån krog en lördagskvälll.. Aja, en rolig grej iaf!

Vi hörs imorron!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0