Kosmologi :)

Hej hej!
Idag hade jag min första "riktiga" föreläsning i Kosmologi, den tidigare var mest bara introduktion.. Det var iaf väldigt intressant, jag tror jag kommer gilla den här kursen :) Dock är det ingen tenta så det kommer därför bli väldigt mycket eget arbete och inlämningar, men vi får väl se hur det kommer gå då..
Efter lunchen hade vi föreläsning i samma kurs igen, rätt så intensivt med två på samma dag, tror vi gick igenom hela 4 kapitel :O
När jag satt där på skolan fick jag smset från posten där det stod att kursboken hade kommit, tack för det, om en dag försent!

Efter skolan hämtade jag boken på Ica å gick hem å började läsa, det känns bra!

Jag har ju glömt att berätta att jag fått tillbaka tentaresultatet på kvantmekanik 2, kom jag på nu.. Det gick dessvärre inte så bra.. Jag fick Fx, vilket iaf tack och lov i den här kursen innebär att jag har chans att göra några kompletteringsuppgifter för att få godkänt, E.. Jag mailade läraren igår och förmodligen kommer vi gå igenom tentan på torsdag för att se vad jag ska komplettera, nu vill jag bara ha den ur vägen!

Donna var på besök här hemma en sväng tillsammans med Kerstin. När Kerstin tog fram dammsugaren blev hon "lite" rädd och lade sig så här i mitt knä när jag pluggade :) Mysigt!
Vi hörs imorgon, Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0