Tentaplugg!

Hej hej!
Idag har det varit en lång dag igen. Först var det den sista räkneövningen å därefter lunch i solen :) När klockan blev 12.30 började jag, Angelica, Jessica, Sigird och Malin att plugga på en gammal tenta. Det gick ganska så bra, det är lärorikt att tillsammans komma fram till svaren. Vid 16.20-tiden drog jag mig mot Djurgårdsbron för att jobba för sista gången hos min elev, det gick väldigt bra. Blev klar tidigare än planerat.


Mina två bästa vänner inför tentan på fredag..

När jag kom hem lagade jag till mat och tittade på nått avsnitt ac SATC. Sedan kom ÄNTLIGEN min kära sambo hem igen så vi hade en hel del att prata om :) Det blev lite mer plugg och för en timme sedan la jag ner böckerna och har sedan dess snackat med AZ och surfat runt på nätet.

Nu tänkte jag dra mig mot sängen för att kunna vara riktigt pigg imorgon när det är tänkt att jag ska plugga hemma själv. God natt allesammans så hörs vi lite mer imorron!

PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0