Shopping :)

I söndags åkte jag som sagt var ner till Stockholm igen med mamma och Jessica. Antonia var redan här när vi kom fram :) Vi gick in till mig och piffade upp oss litegranna. Eller jag försökte få bort min bakis-look :P Vet inte riktigt om jag lyckades men det fick duga. Sedan åkte vi in mot den stora staden för shopping :)


Antonia i tunnelbanan mot centralen..

Vi var dock så hungriga vilket ledde till att det första vi gjorde var att sätta oss ner på ett fik å ta oss en sen lunch. När vi ätit färigt var det bara två timmar kvar tills alla affärer skulle stänga. Vi sprang mest runt på olika H&M fram till 17.00. Vi kände oss inte färdig så vi drog in till Kistagallerian istället, de hade nämligen öppet till 21.00. Vi handlade lite granna men efter ett tag blev vi törstiga och gick å satte oss i baren på O'learys :)


Jag & mamma :) Mindre smickrande bild på mig, men men..

Där inne drack vi några goda drinkar och kacklade som ena riktga hönor, precis som det ska vara :) När vi kände oss nöjda där insåg vi att klockan var väldigt mycket, iaf med tanke på att vi hade tänkt åka hem, duscha, göra oss i ordning och gå ut å äta. Så vi gick å handlade hem mat istället, vi tänkte att det egentligen inte spelar någon roll så länge vi får vara tillsammans :)


Otroligt god middag!

När vi kom hem lagade vi till en väldigt god middag, vi alla har våra talanger inom matlagningen måste jag säga :) Synd att vi aldrig gjorde oss i ordning så att vi satt med finkläder, men men, vi hade riktigt trevligt iaf! Kvällen avslutades dessutom med att Jessica och Antonia sjöng SingStar för full hals :)


Vi lyxade till med denna goda frukost :)

Efter en välbehövd sömn vaknade jag med ett leende på läpparna med vetskapen om att mina kära fortfarande var hemma hos mig :) Vi åt en mycket god frukost och gjorde oss i ordning. Vi kände att vi inte var färdiga med stan än så vi åkte in till centrum. Jag shoppade en massa å det kändes otroligt välbehövt! Det blev: ett par jeansshorts, ett par jeans, en vit kofta, en vit skjorta, ett par beiga höga byxor, ett par skor och en skinnjacka som jag fick av brudarna :) Jag är väldigt nöjd över mina inköp och min gåva!!


Mina fina, dyra, nya älsklingsskor :)

Vid 18-tiden var det dags att säga hej då till Antonia som åkte tåg tillbaka till Mattes familj. Jag, mamma och Jessica åkte hem till mig å de stannade väl i knappt en timme innan de tog bilen upp mot norrland igen. Det var ett mycket fint, roligt, mysigt, härligt dygn som jag vill göra om så snart som möjligt igen! Bara vi brudar utan karlar, barn, jobb, skola å allt vad det är :) Det var en av de bästa födelsedagarna som jag har haft, tack <3


Min fina och första skinnjacka som jag fick :D

När de hade åkt kändes det genast tomt i lägenheten. Men jag kände mig inte tom, för hela jag var fylld av värme och kärlek från denna fantastiska helg! Jag tackar alla som jag fick tillbringa den med :)

Nu ska jag sova, men återkommer imorron..
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0