Slarvigt!

Hej folket! Just nu sitter jag på tunnelbanan in mot centrum. Där ska jag möta upp min kära vän AnnaMia och äta en bit mat :) Hon ville nämligen äta en födelsedagslunch förra veckan men eftersom jag låg totaldäckad hemma på grund av förkylning blev den uppskjuten tills idag istället, oerhört trevligt! Imorse hade jag redan fått svar från en av restaurangerna jag skickade min ansökning till å de upplyste mig om att de inte kunde öppna de bifogade filerna, mitt CV och personliga brev, å jag insåg då att jag skickat dem i fel format! Bra jobbat Mimmi, bra! Jag skickade på nytt till dem iaf, vete tusan hur jag ska göra med de andra, känns tjatigt att skicka ett till mail, å andra sidan fungerade ju inte det första :S Mycket slarvigt av mig! Vi hörs senare, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0