LOST!

God morgon!
Som jag sa i nått tidigare inlägg så fick jag en present av mina kära vänner då när vi åt på Texas i Hudiksvall. Jag fick LOST :P Haha! En väldigt bra present måste jag säga, för jag är ju serienörden number one å om jag inte har sett LOST så fattas det en stor bit.. Jag fick iaf hela säsong 1 och 2!


En bra serie :)

Jag har varit sjuk sedan i måndags å har därför tillbringat mycket tid hemma.. Jag försökte plugga då och då men hjärnan ville lixom inte hänga med. Så fort jag gått på en promenad har jag blivit alldeles utmattad. Jag har haft ont i huvud, hals, öga, mun, öron, ja typ överallt. Dessutom har jag haft feber och nu börjar en eländig hosta att komma. Men tror dock att jag är på bättringsvägen, tack och lov! Jag vill börja spela fotboll så fort som möjligt igen!

Iaf, det jag skulle säga var att jag har redan tittat färdigt på de båda säsongerna, jag har dessutom laddat hem hela säsong 3 och tittade färdigt på den igår kväll :P Så nu väntar jag spänt på att få börja kika på säsong 4 :) Jag gillar alltså serien, den är bra! Skoj att jag fick den i present så att jag blev "tvungen" att börja kika på den :P Så tack alla mina vänner! Det var en mycket bra present :)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Hanna S-B

Vad kul att du gillar den stumpan :)

2011-05-03 @ 10:25:25
URL: http://hannasundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0