En av de utvalda :)

Halloj!
Ikväll har jag varit å kikat på mitt lag när de spelade match tillsammans med Markus och Glenn. Det var bara en B-lags match, dvs de mötte ett lag från division 5. Vi var som väntat överlägset bra så det blev en massa mål :) Dock kanske inte den roligaste matchen å titta på då det inte var så mycket motstånd, men absolut bra träning. Jag ville hoppa in å spela :)

Vid nio-tiden ringde det ett okänt stockholmsnummer till mig och jag svarade. Det var från en av alla restaurangerna som jag hade sökt till å denna låg på medis. Hon hade satt in sin annons idag och det var redan över 200 som hade mailat henne. Hon hade dock valt ut 15 personer att ringa till varav jag var en av dom :) Så på fredag ska jag dit på arbetsintervju, då får ni hålla tummarna för mig riktigt ordentligt! Det känns skoj att iaf vara en av de utvalda :)

God natt på er så hörs vi imorron!
PussPuss!

Kommentarer
Postat av: Hanna S-B

Åh, vad skoj gumman :D Ska hålla tummarna superhårt för dig!

2011-05-05 @ 11:36:12
URL: http://hannasundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0