Victoria Milan

Btw så måste jag berätta om sjukaste reklamen och hemsidan jag har sett på väldigt länge eller till och med kanske någonsin!

Jag kommer inte ihåg om det var på trean eller femman, men det är en reklam för en mycket speciell internetsajt. Jag var tvungen att kolla upp det så att det inte var något konstigt dolt budskap i den, men så var det inte. Utan det är en sida för gifta och sambos. Några rader ut deras slogan lyder såhär:

"Saknar du passion? Victoria Milan är Sveriges första datingsida för gifta och sambos som söker efter det lilla extra i livet.
Här kan du på ett tryggt, enkelt och anonymt sätt flirta och lära känna tusentals av kvinnor och män som är i samma situation som dig.
Känner du dig fångad i ett monotont kärleksförhållande, trött på att din partner reser för mycket eller bara vill liva upp vardagen lite?
"

De gör reklam för att ha en affär med en annan, alltså vara otrogen! Så sjukt! Jag trodde det var en reklam som anspelade på sex men fortfarande gjorde reklam för vanliga affärer.. Det är inte OK att vara otrogen! Om du vill liva upp stämningen i ditt förhållande/äkenskap gör det då med din partner, det finns mycket man kan hitta på tillsammans!! Om inte det funkar så är det dags att istället bryta banden på riktigt, inte hålla på å smussla runt!

Kika in deras reklam och berätta vad ni tycker! Jag vet inte hur man kan länka, så jag lägger bara ut adressen här i bloggen så får ni kopiera och klistra in den i ett nytt fönster!

http://www.youtube.com/watch?v=fylpHVjk4U0&feature=player_embedded




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0