Veckans uppgift!

Hallå hallå!

Räkneövningen idag var bra och mycket lärorik! Vi hann för en gångs skull gå igenom alla uppgifter. Det tråkiga är väl att jag aldrig hade kunnat lösa uppgifterna själv. Men nu vet jag iofs hur jag ska gå till väga så kanske kan lära mig det då. Därefter blev det lunch och ganska snabbt plockade vi upp blocken igen och började räkna tillsammans. Vi har en; Veckans uppgift att göra tills imorron. Vi kommer ha en uppgift varje vecka. Detta för att läraren vill se att vi hänger med och dessutom kan de leda till extrapoäng inför tentan.
Dock var denna uppgift väldigt svår. Över tio huvuden satt och klurade på den men fick ändå inte till det. Så imorgon måste vi fråga läraren om hjälp..

Nu hinner jag inte skriva nå mer för jag ska iväg på fotbollsträning. Det känns sådär för jag har fortfarande lite halvont i huvudet.. Ska säga det till tränaren så att han förstår om jag inte riktigt tar i allt jag kan. Jag skriver mer sen.

PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0