Vad är vad?!

Hejhej!

Jag sitter här på skolan å försöker få till vad och hur jag ska redovisa min laboration. Jag blir alldeles matt och förvirrad av alla jobbiga ord och betydelser. Hur ska jag kunna förklara vad saker och ting är när jag knapp längre kan se någon skillnad mellan dem.. Jag gillar verkligen inte att ha muntliga redovisningar. Det är så lätt att ställa en fråga till mig då som jag inte kan svara på, det är lätt att genomskåda att jag endast lärt mig det nödvändigaste och inte satt mig in i det teoretiska. Dock måste jag sätta mig in i bakgrunden för att i överhuvudtaget bli godkänd.. Det känns väldigt jobbigt, hade det inte räckt med en skriftlig rapport!? De synar verkligen hur vi arbetar, de förstår att vi hjälper varandra och att alla kanske inte fattar varje del men skriver ner det iaf. Varför ska lärarna vara så smarta, åh..!

H-fält, B-fält, ferromagnetsim, oscilloskop, självinduktans, likströmsresistans, hysteres, toroidspole, frekvens, permeabilitet, virvelströmmar, amplitud, härledningar, magnetiskt flöde, effektutveckling, Faradays lag och en massa annat skit är vad som snurrar runt i min hjärna nu.. Djup suck!

Dags att återvända då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0