Segt!

Jag sa ju igår att jag skulle träna idag men jag har inte orkat ta mig till gymmet :/ Jag gick upp i tid å åt frukost samtidigt som jag tittade på 24-filmen. Ja just dä ja, jag glömde berätta. Förra veckan nån gång så sa jag att jag skulle titta på första avsnittet av säsong 7 av 24. Jag började titta men så tyckte jag att det kändes som om att jag missat nått, så jag stoppade och sökte på internet. Å visst hade jag rätt! De har gjort en film mellan säsong 6 och säsong 7 som heter Redemption. Sjukt, hur ofta gör man det lixom!

Jaja, så idag kikade jag iaf på den filmen, jag fastnade totalt så det blev att jag tittade på det första avsnittet av säsong 7 också. Å då var det också så spännande så då var jag tvungen att se på det andra avsnittet. Denna fördröjning på dagen ledde till att jag inte hann träna innan jag åkte till skolan.. Väl i skolan kom jag precis i tid, var tvungen att springa in så var alldeles svettig. Vi skulle ha laboration mellan 14.00-20.00 men vi blev klara redan 17.30, vilket gillas :)

Nu är jag hemma igen, tänkte att jag kanske skulle ta å träna nu istället men jag har en sådan huvudvärk så det blir inge av med det ä.. En riktigt lat dag har jag idag kan man väl säga.. Skönt att labben gick fort att göra iaf..
Äh, jag skriver mer senare då jag kanske har nått roligt att berätta.

PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0