Matlådor is the shit ;)

Sedan jag skrev sist har jag inte gjort mycket det kan jag då säga. Hanna ringde till AZ å det blev lixom som så att jag satt å pratade breve på sidan om :P Samtalet varade över 1,5 timme och var mycket trevligt :) Sedan knåpade jag faktiskt ihop det sista på mitt CV så ska skicka iväg det imorgon tänkte ja, det är väl lixom på tiden kan jag tycka..


Folket i säsong 7 av serien 24 :)

Nu är jag bara deprimerad att mitt internet går så segt för jag vill kika på nästa avsnitt av 24! Störigt! Blir väl att jag får lägga mig å läsa i fysikboken istället då.. Ska försöka somna tidigt idag för jag ska dona med en massa grejs imorron. Först skola, sedan jobb å direkt därifrån till fotbollsträning! Kommer bli stressigt och svårt att passa in med måltider. Men tur att jag har en massa matlådor redo att användas :)

God natt på er så skriver jag imorron bitti!
Puss Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0