Strömavbrott..?

Jag blev lite sen till jobbet idag p.g.a av att det tydligen hade varit strömavbrott i tunnelbanan vid Fridhemsplan.. Men jag lyckades ta en annan buss från centralen än den jag brukar ta, så blev max fem minuter försenad ändå så det var ju bra.


Vad sliten jag ser ut, jaja..

När jag kom hem lagade jag till en riktigt god thaigryta :) Det är roligt när maten man gör bli lyckad, då kan man känna sig nöjd! När jag åt kikade jag på Desperate Housewives som gick på tvn, jag har redan sett avsnittet men lät det stå på i bakgrunden ändå.


Göttans :)

Klockan 22.00 var det dags för Cougar Town, å jag gillar den serien, haha :) De är så otroligt sjuka :P Exakt min och AZ's humor, vi sitter här varje tisdag och skrattar båda två :P Men nu ska det tydligen vara uppehåll i tre veckor :(

Imorgon har jag äntligen skola igen, då är det dags för den första laborationen i den här kursen. Jag har ingen aning om vad det kan vara, får väl ta å läsa igenom nå anvisningar kanske, det finns säkert på kurshemsidan. Men jag börjar inte förens 14.00 och slutar 20.00. Sent som satan, men jag ska försöka hinna träna på gymmet igen imorgon eftersom att jag missar fotbollsträningen..
Äh, tror jag tänker dra mig mot sängen nu å läsa lite fysik :)

PussPuss!

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Du kan få bjuda mig på den där smarriga lunchen någon dag..:))

2011-03-30 @ 18:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0