Helgen..

Helgen har varit riktigt trevlig och rolig :) Så härligt att det blev så lyckat ändå :P Här kommer en betydlligt finare bild på min kära vän Hanna än den jag la ut sist ;P


Sötnos!

Idag kändes det som om att det var söndag, så jag och Hanna har degat hela dagen framför två filmer. Sen ikväll så var det dags för träning för mig, kändes lite tungt men det gick bra.
Igår var vi bakis som satan så vi låg i soffan hela lååååånga dagen då också, å det blev en fet pizza till mat.


Glenn och Markus i lördags :)

I lördags hade vi skoj, vi sjöng och donade!
För drygt en timma sedan kom AZ hem från utlandet, det var trevligt att träffa den lille igen. Hon har blivit riktigt brunm så fint! Det vill jag också bli :P

Nu måste jag lägga mig i sängen för att få lite ordning på rutinerna igen efter helgen.
Jag skriver mer imorron.

PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0