Flick- och damdag!

God dag på er!
Nu har jag kommit hem igen. Klockan 8.30 hämtade Linda från laget upp mig med bil och vi åkte tillsammans till fotbollsplanen. Väl där fick vi frukost. Det var en väldans massa folk. Jag, Helena och Petra skulle iaf träna 98:orna i 90 minuter :) Vi hade inviduelt kommit på några lekar/övningar å la sedan ihop alltsammans till ett träningspass. Det gick väldigt bra, det var till och med lite roligt :)


Här värmer de upp :P

När allt var klart blev bi bjudna på lunch också. Sedan kunde vi åka hem igen. Flickorna skulle vara kvar och spela några matcher. I och med att vi hjälper dem på det här viset kommer de kunna hjälpa oss sedan också, t.ex vara bollkallar eller liknande på våra matcher. Ett väldigt bra utbyte måste jag säga :)


Alla flickorna!

En väldigt fin dag är det idag så det har varit riktigt härligt. Det kändes konstigt när vi åkte hem då klockan inte ens var tolv. Så skönt, nu har man ändå hela dagen på sig att hitta på något :)
Det visade sig nämligen också att matchen imorron är inställd p.g.a för lite folk. Så nu har jag ingen aning om vad jag ska göra ikväll :S Vore kanske skoj att dricka nått glas vin. Men jag vet inte. Vi får se.
Nu ska jag iaf gå å träna så att jag får min andra stämpel denna vecka också :)

Vi hörs senare!
Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0