Dåligt med uppdatering jag vet.. Sorry!

Sorry att jag inte har uppdaterat nå. Har varit så trött. Idag har jag sovit typ hela dagen, vet inte vad det är med mig. Men jag kom iväg på träning sen på kvällen iaf så det var ju skönt :)

Igår käkade jag lasagne som sagt var och såhär såg tallriken ut då:


So jädrans gott!

Sen jag kom hem har jag också bara tagit det lungt. Jag laddar väl helt enkelt inför morgondagen istället med både skola och jobb..

Nä, jag har inge skoj att berätta, dock har jag skaffat mig en ganska så rolig app på telefonen, nörd som jag är :P Haha.. Weird facts heter den, jag brukar sitta å läsa lite då och då å få mig ett gott skratt samtidigt som det kan vara väldigt lärorikt :)


Typ sånna här saker står det :)

Sånt tycker jag är skoj! Nä, nu måste jag sova igen. Hahaha :P Jag skriver mer imorgon jag lovar!
Sov gott! PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0