Musik!

På min promenad gick jag till Lötsjön som ligger nära oss. Det är alltid en massa folk som går där och nu har även alla fåglar kommit tillbaka :) Det var otroligt skönt och härligt väder ute, så bra att jag kom iväg! Solen sken på och luften kändes frisk!


Fint tycker jag :)

När jag kom hem från promenaden ringde jag ett samtal till min kära vän Hanna. Därefter blev det middag och jag gjorde tacos för mig själv igen :P Samtidigt så tittade jag på postkodmiljonären. Sedan ringde Jessica och vi pratade ett bra tag, det gillas :) Nu sitter jag och letar efter lite bra och ny musik att lägga in på Spotify, jag älskar musik!

Sån händelserik och rolig lördag har jag haft. Men det behövdes väl med tanke på mitt huvud, jag har fortfarande ont i det då och då så det är inte riktigt bra än. Jag är väldigt tacksam över att matchen som skulle ha varit idag blev inställd, det hade jag ju inte pallat.. Jag har iaf nästan skrivit klart det personliga brevet som jag ska skicka med i min ansökan på ett restaurangjobb här i Sumpan inför sommaren. Det vore så najs att få ett alldeles här i närheten :)

Hoppas att ni har haft en härlig lördag! Vi hörs imorron!
PusPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0