Äckelfötter!

Nu får jag väl ändå säga att våren är här, eller åtminstonde påväg :S :) Det tycker jag iaf, så snälla; inge mer snö nu inte! Jag tog på mig mina "converse" skor idag ocg njöt i solen. Dock var det kallare än vad man trodde, kan tänka mig att det låg kring 2 plusgrader.


Vårvädret är här igen :)

Dagens föreläsning var bra. Allt kommer att hållas på engelska och kurslitterauren är också på engelska, men det känns helt ok. Lärarinnan var väldigt söt och duktig. Inge power point eller nå liknande utan skrivning på tavlan, det är det allra bästa :)

När jag kom hem begav jag mig till gymmet som jag sa att jag skulle. Det gick väl sådär om jag ska vara ärlig. Det berodde dels på träningsvärk sedan gårdagens fotbollsträning, dels på orkeslöshet i kroppen och framför allt pga av att jag har så såriga fötter! Jag har så många blåsor av fotbollskorna så det är sjukt! Jag satt igår helt seriöst och klippte bort hud från fötterna. Asäcklig information jag vet men det är sant! Blä! Nä, nog pratat om fötter, jag hatar dem hur "fina" de än är..!

Nu ska jag göra mig i ordning för att bege mig mot jobbet. Vi får väl hoppas att det går bra hos den här grabben också :)
Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Hanna S-B

Åhh, vilken härligt vårig bild :)

2011-03-15 @ 17:30:35
URL: http://hannasundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0